Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

Επιστροφή στα γήπεδα για τον Μιχάλη Λεοντιάδη



Το να αποχωριστείς το χορτάρι είναι ένα από τα δυσκολότερα πράγματα που θα συναντήσεις στην καριέρα σου, όμως πρέπει να το πάρεις απόφαση και να το αποδεχθείς. Η μήπως όχι; Ο Μιχάλης Λεοντιάδης δεν μπόρεσε να αντέξει μακριά από τα ποδοσφαιρικά γήπεδα και αποφάσισε στα 47 του (πλησιάζει τα 48) πως ήρθε η ώρα να επιστρέψει στη δράση.

Έπειτα από απουσία τριών χρόνων ο πρώην παίκτης του Π.Α.Ο.Κ., επέστρεψε εκπροσωπώντας τον Βρασίδα Βρασνών. Μάλιστα χρησιμοποιήθηκε και ως αλλαγή το τελευταίο ημίωρο στο ισόπαλο (2-2) παιχνίδι εναντίον της ΑΕ Κορωνείας .

Μετά το παιχνίδι δήλωσε στα Σπορ του Βορρά: «Δεν ήμουν καλός, αλλά σιγά σιγά θα βρω τον εαυτό μου!». Για ποιο λόγο αποφάσισε να επιστρέψει: «Είναι απλό: για λόγους υγείας! Είμαι μια χαρά και έκανα και καλή προετοιμασία. Απλά πρέπει να βρω λίγο ρυθμό. Τα τελευταία τρία χρόνια έπαιζα μόνο με τους παλαίμαχους του ΠΑΟΚ αλλά ήθελα να έχω και πιο συχνά παιχνίδια». Γιατί επέλεξε τον Βρασίδα Νέων Βρασνών και όχι κάποια άλλη ομάδα; «Έχω ένα μαγαζί στην περιοχή, ένα beach bar και ήθελα να βοηθήσω. Έβαλα στοίχημα με τον εαυτό μου και με τον πρόεδρο της ομάδας, τον Ντίνο και θα το κερδίσω.

Εχουμε καλή ομάδα και όλα τα παιδιά είναι από το χωριό! Μάλιστα δεν πληρώνεται κανένας. Όλοι το κάνουν για να βοηθήσουν την ομάδα. Έχουμε τον πιο πολύ κόσμο σε αυτή την κατηγορία. Είναι άξιοι συγχαρητηρίων όλοι. Ούτε ο προπονητής πληρώνεται, ο Γρηγόρης Κουτούπας. Είναι πολύ καλός και σε ήθος και ποδοσφαιρικά. Είμαστε μία οικογένεια από διοίκηση μέχρι τον κόσμο. Στόχος μας είναι να παραμείνουμε στην κατηγορία», επισήμανε. Όσο για το αν θα προλαβαίνει να παίζει παιχνίδια και με τους βετεράνους του ΠΑΟΚ τόνισε: «Θα παίζω όσες φορές με καλέσουν! Είμαι πάντα… απίκο! Αλλωστε με τους βετεράνους κάνουμε παιχνίδια για φιλανθρωπικούς σκοπούς και πρέπει όλοι να βοηθάμε. »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου