Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Αλέξανδρος Παρασκευάκης: «Την επόμενη χρονιά δε θα αγωνίζομαι στη Νίκη Μεσημερίου»




Συνέντευξη στο era-goal παραχώρησε ο 17χρονος ταλαντούχος ποδοσφαιριστής της Νίκης Μεσημερίου, Αλέξανδρος Παρασκευάκης. Ο έλληνας δεξιός χαφ με προϊστορία σε Αγία Παρασκευή Αθηνών, Θερμαϊκό Θέρμης και σε Ατρόμητο Τριαδίου.



Αναλυτικά τα όσα δήλωσε, αποκλειστικά στο era-goal:

Είσαι ευχαριστημένος από τη φετινή σου απόδοση, στη χρονιά που πέρασε;

«Για να είμαι ειλικρινής, πείρα κάποιες ευκαιρίες για να αποδείξω κάποια πράγματα, αλλά θα έλεγα ότι δε τις αξιοποίησα σωστά. Οπότε, θα έλεγα πως δεν είμαι ευχαριστημένος για τη φετινή χρονιά»


Πιστεύεις πώς αδικήθηκες από τον προπονητή σου;

«Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα χρόνο να γνωρίσω όλους μου τους προπονητές, όπως και να με γνωρίσουν με τη σειρά τους αυτοί. Διότι, κατά τη διάρκεια της χρονιάς αλλάξαμε τρεις προπονητές, κάτι που είναι δύσκολο για έναν παίκτη. Πάντως, θα έλεγα ότι δεν αδικήθηκα από κανέναν, από τους 3 προπονητές».


Από τους τρεις προπονητές που περάσανε ποιος πιστεύεις ήταν πιο επιτυχημένος;

«Δε μου αρέσει να κάνω διακρίσεις. Αλλά αν μου λέγανε ποιον δε θα ήθελα να αλλάξω ίσως θα έλεγα τον κ. Καργάκη λόγω των πολύ καλών μας σχέσεων».


Οι ποδοσφαιριστές της ομάδας ή οι πολλές αλλαγές προπονητών, φέρουν ευθύνη για την κακή βαθμολογική θέση της ομάδας;

«Είμαι, ίσως, σίγουρος ότι η κακή απόδοση της ομάδας έφερε την αλλαγή προπονητών. Άρα αυτό σημαίνει πως όλα ξεκινάνε από τους παίκτες πρώτα και ύστερα περνάνε στους προπονητές».




Ο προπονητής κάνει τους παίχτες ή οι παίχτες τον προπονητή;

«Θα έλεγα ότι για εμένα σωστός προπονητής είναι αυτός, που παίρνει κάποιους αρχάριους και τους κάνει ένα "όνομα" και όχι όταν είναι ήδη μεγάλοι παίκτες οι οποίοι μπορούν να αναδεχθούν με τον οποιοδήποτε προπονητή. Καταλήγοντας, θα έλεγα ότι ο προπονητής κάνει τους παίχτες».


Η Νίκη Μεσημερίου, την επόμενη αγωνιστική περίοδο μπορεί να ανακάμψει και να διεκδικήσει την άνοδο;

«Πιστεύω και θέλω να πιστεύω πως η ομάδα από τη νέα χρονιά θα έχει πολύ καλά αποτελέσματα και ποτέ δεν ξέρουμε, ίσως έτσι προκύψει και η άνοδος!».


Την επόμενη χρονιά, θα αγωνίζεσαι στη Νίκη Μεσημερίου;

«Κατά πάσα πιθανότητα, όχι».


Ποια ομάδα θα είναι ο επόμενος σταθμός της καριέρας σου;

«Έχω διάφορες προτάσεις και διάφορες ιδέες ο ίδιος, οπότε δεν ξέρω να σας απαντήσω ακόμη».



Πιστεύεις πώς έχεις τις δυνατότητες να αγωνιστείς σε κάποια μεγαλύτερη κατηγορία;

«Ναι. Το πιστεύω αυτό. Πιστεύω πως με μια σωστή προετοιμασία θα είμαι έτοιμος για κάτι μεγαλύτερο».



Αν σου έκαναν πρόταση από ομάδα της Football League 2 θα την αποδεχόσουν;

«Ναι. Η αλήθεια είναι πως για κάτι τέτοιο ψάχνω , έχοντας και μια ιδέα για τη Football League 2».


Η σχέση σου με τη διοίκηση της ομάδας, πώς είναι; Είναι θετικοί στο ενδεχόμενο να φύγεις από την ομάδα;

«Να είμαι ειλικρινής , δεν έχω ανακοινώσει ακόμα στην ομάδα ότι θα φύγω. Έκτος αυτού, η σχέση μου με τη διοίκηση είναι άριστη και δεν πιστεύω να υπάρξει κάποιο πρόβλημα, όσον αναφορά τη μεταφορά του δελτίου μου».

Κατοικείς, στην Καρδία. Η τοπική ομάδα ανέβηκε κατηγορία με ένα πολύ καλό ρόστερ και είναι από τα φαβορί για την άνοδο στην Α1. Θα ήθελες να παίξεις στον Α.Ο. Καρδίας;

«Είχα είδη πρόταση από την Α.Ο. Καρδίας και σκέφτομαι σοβαρά την πρόταση σε περίπτωση που δεν προκύψει κάτι καλύτερο».


Σε περίπτωση που πας σε κάποια μεγαλύτερη ομάδα, νομίζεις πως θα ''αντέξεις'' στην πίεση;

«Ναι . Το τελευταίο πράγμα που δε θα άντεχα θα ήταν κατά τη γνώμη μου η πίεση . Ξέρω τα όρια μου και είμαι σίγουρος για τον εαυτό μου».


Σου έχει γίνει πρόταση από κάποια μεγάλη ομάδα, πέραν της ΕΠΣΜ;

«Όχι δε θα το έλεγα. Μόνο από ερασιτεχνικά σωματεία».


Κάποιοι από τους συμπαίκτες στη Νίκη, πιστεύεις, πώς μπορούν να διαπρέψουν στο χώρο του ποδοσφαίρου;
«Πιστεύω πως έχουμε έναν, ίσως, και δύο που θα μπορούσαν με λίγη προσπάθεια να παίξουν σε πολύ μεγάλη κατηγορία».


Το ποδόσφαιρο το βλέπεις σαν χόμπι, ή ως επάγγελμα;

«Ως επάγγελμα χωρίς συζήτηση».


Στο πολύ μακρινό μέλλον, θα ήθελες να εργασθείς ως προπονητής ;

«Δεν το έχω σκεφτεί σε καμία περίπτωση αυτό. Αλλά ποτέ δεν ξέρουμε πως σου έρχονται αυτά στη ζωή και όταν ήδη έχεις αγάπη με το ποδόσφαιρο κατά πάσα πιθανότητα όταν κρεμάσεις τα παπούτσια θα έχεις και μια κλίση προς την προπονητική».


Θα σκεφτόσουν την καθημερινότητά σου, χωρίς το ποδόσφαιρο;

«Σε καμία περίπτωση. Μέχρι και μέσα στο σπίτι θα έχω μια μπάλα για να ασχολούμαι».


Μία τελευταία ερώτηση, τη γνώμη σου για το επίπεδο των ομάδων της ΕΠΣΜ;

«Έχω πολύ καλή γνώμη για αυτό το επίπεδο, άλλωστε σε αυτό το επίπεδο παίζω κιόλας. Δεν το σνομπάρω και δεν πρόκειται».


2 σχόλια:

  1. ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΙΧΤΟΥΡΑ !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα μυαλα σου να εχεις και να εισαι συγκεντρομενως και θα πας μπροστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή