Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Άδικος αποκλεισμός για τους "γουναράδες"


Αποκλείστηκε, εντελώς άδικα, η Καστοριά από την επόμενη φάση του κυπέλλου της Γ΄Εθνικής ερασιτεχνικής, αφού έχασε στην Χαλάστρα, από τον τοπικό Καμπανιακό με σκορ 1-0. Οι "γουναράδες" κυριάρχησαν στο γήπεδο, δέχθηκαν ένα γκολ σε μία αντεπίθεση των γηπεδούχων, ενώ τους ακυρώθηκε κανονικότατο γκολ του Τσαμασλίδη στο 85΄, όπου ο διαιτητής κ. Τσιμεντερίδης δεν κατάλαβε και ό ίδιος τι υπέδειξε. Χαρακτηριστικό είναι το βιντεάκι που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, το οποίο αποδεικνύει "του λόγου το αληθές", με τον ρέφερυ, εκ Κοζάνης ορμώμενο, να εκτίθεται ανεπανόρθωτα. Παράλληλα ο πρόεδρος της Καστοριάς κ. Ουσταμπασίδης, επικοινωνώντας με το kastoria-fc.com, έκανε την ακόλουθη δήλωση: "Επειδή ακούγονται πολλές ανυπόστατες φήμες, για το πως ήλθε ο Κώστας Κορμαρής στην Καστοριά, έχω να τονίσω ότι ο ερχομός του κ. Κορμαρή στην Καστοριά είναι, αποκλειστικά, δική μου και μόνο δική μου επιλογή. Δεν μου πρότεινε κανείς τον κ. Κορμαρή, ούτε, πολύ περισσότερο, μου τον επέβαλε κάποιος άλλος". - Ακόμη, παρελθόν, αποτελεί από την ομάδα μας ο Γιώργος Σαββίδης, ενώ "λύθηκε" η συνεργασία με τον team manager Τάκη Τσιρώνη, λόγω διαφοράς φιλοσοφίας.



Πηγή: http://kastoria-fc.com/



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου