Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Ακόμη ένα ταλέντο στο Διγενή Λακκώματος


Το τεχνικό επιτελείο σε συνεργασία με τη διοίκηση του Πέτρου Ρούζιου, σχεδιάζουν τη νέα ομάδα της επερχόμενης αγωνιστικής χρονιάς. Αυτή γίνεται είτε μέσω κάποιων προσθηκών έμπειρων ποδοσφαιριστών, είτε με την προσθήκη λιλιπούτιων παιχτών, με όρεξη για ποδόσφαιρο και φυσικά γεμάτοι ταλέντο.

Το νέο μεταγραφικό απόκτημα για την ομάδα από τη Χαλκιδική είναι ο 18χρονος Μάριος Δημητρακόπουλος, ο οποίος έχει αγωνιστεί στους Μπέμπηδες 2000, επίσης έχει αγωνιστεί στον Άρη Θεσσαλονίκης, και ο τελευταίος σταθμός της καριέρας πριν πάρει το δρόμο για το Διγενή, ήταν ο Απόλλων Αρναίας. Να επισημάνουμε πως το νεαρό παίχτη τον επιθυμούσαν πολλές επαγγελματικές ομάδες αλλά από ότι φαίνεται προτίμησε το σύλλογο του Πέτρου Ρούζιου.

Ο ταλαντούχος άσσος με δηλώσεις του τόνισε πως θέλει να δικαιώσει όσους τον επέλεξαν και επίσης θέλει να δουλέψει με όλες τις δυνάμεις του.


Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

«Ευχαριστώ τον κ. Στέφανο Μπορμπόκη, τον πρόεδρο κ. Πέτρο Ρούζιο και όλη τη διοίκηση του Διγενή που μου έδειξαν εμπιστοσύνη. Εύχομαι η νέα μου ομάδα να πραγματοποιήσει και φέτος αντάξια πορεία και να τερματίσει ακόμα ψηλότερα. Ήρθα σε μια ομάδα από όπου προέρχονται πολλοί ποδοσφαιριστές που αγωνίζονται σε εθνικές κατηγορίες και είναι τιμή μου που θα φορέσω τη φανέλα αυτού του συλλόγου, και νομίζω οτι έκανα την καλύτερη επιλογή. Από την πλευρά μου πιστεύω στις δυνατότητές μου και αυτό που πρέπει να κάνω είναι να προσπαθήσω να δικαιώσω όσους με επέλεξαν και να δουλέψω με όλες μου τις δυνάμεις για το καλύτερο δυνατό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου