Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

«Πιάνουν» τόπο οι δοκιμές





Η ιδέα που σκέφτηκαν οι άνθρωποι του Διγενή Λακκώματος, φαίνεται να αποδίδει καθώς η πρώτη μεταγραφική κίνηση πραγματοποιήθηκε μέσω αυτών των δοκιμών. Ο λόγος για τον Πέτρο Πασούδη, ο οποίος έχει αγωνιστεί στον Ιπποκράτη Σουρωτής ενώ επίσης ήταν βασικός στον Ορφέα Σουρωτής.

Ο 18χρονος (είναι γεννημένος το 1994) κεντρικός αμυντικός έχει ύψος 1,86 και με την πρώτη προπόνηση-δοκιμή, έπεισε το Στέφανο Μπορμπόκη, ο οποίος έδωσε τη συγκατάθεση του ώστε να αποκτηθεί ο ποδοσφαιριστής.


Για το νέα βήμα της καριέρας του ο βενιαμίν άσσος δήλωσε:

“Ευχαριστώ τον κ. Στέφανο Μπορμπόκη, τον πρόεδρο κ. Πέτρο Ρούζιο  και όλη τη διοίκηση του Διγενή που μου έδειξαν εμπιστοσύνη. Εύχομαι η νέα μου ομάδα και καλύτερη της περιφέρειας την περσινή περίοδο να πραγματοποιήσει και φέτος αντάξια πορεία και να τερματίσει ακόμα ψηλότερα. Ήρθα σε μια ομάδα από όπου προέρχεται το "ίνδαλμα" μου ο Αβραάμ Παπαδόπουλος και είναι τιμή μου που θα φορέσω τη φανέλα αυτού του συλλόγου, και νομίζω ότι έκανα την καλύτερη επιλογή. Από την πλευρά μού πιστεύω στις δυνατότητές μου και αυτό που πρέπει  να κάνω είναι να προσπαθήσω να δικαιώσω όσους με επέλεξαν και να δουλέψω με όλες μου τις δυνάμεις για το καλύτερο δυνατό και τα υπόλοιπα καλύτερα να τα πούμε στο γήπεδο”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου