Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Ραφαήλ Παυλίδης: «Δικαιώθηκα όταν ενσωματώθηκα στον Οδυσσέα»



Συνέντευξη στο era-goal, παραχώρησε ο νεαρός πορτιέρο Ραφαήλ Παυλίδης. Ο έλληνας τερματοφύλακας μίλησε εκ βαθέων σε μία συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης και έκανε τον απολογισμό της χρονιάς και όχι μόνο. Ο έλληνας κίπερ με θητεία στους Ταύρους Ελευθερίου Κορδελιού και στους νέους του Οδυσσέα τονίζει τα ακόλουθα:




Στην ομάδα των Ταύρων έπαιζες ως βασικός ή ως αλλαγή ;


«Βασικός. Στα τελευταία πέντε παιχνίδια, δεν έπαιξα μόνο».


Πιστεύεις πώς δικαιώθηκες με την επιλογή σου να πας στους Ταύρους ;

«Στόχος μου ήταν να πάω σε μία ομάδα στην οποία να μπορώ να πάρω παιχνίδια στα πόδια μου. Αν και στην αρχή δεν ήταν αυτό που περίμενα, στο τέλος δικαιώθηκα με την ενσωμάτωση μου στην ομάδα του Οδυσσέα».


Η ομάδα των Ταύρων τερμάτισε στην τελευταία θέση του βαθμολογικού πίνακα. Τι νομίζεις πώς έφταιξε και ήρθε ο υποβιβασμός ;


«Πιστεύω ότι σημαντικό ρόλο έπαιξε πως όλα τα παιδιά ήταν σε μικρή ηλικία και άπειρα. Ενώ, όλα έγιναν πολύ γρήγορα και φτιάχτηκε αυτή η ομάδα σε μικρό χρονικό διάστημα».


Είπες πως υπάρχει απειρία στην ομάδα. Ταλέντο υπάρχει ώστε να ελπίζει ο κόσμος σε ένα νέο ξεκίνημα την επόμενη αγωνιστική περίοδο και μία επάνοδο στην Α’ Κατηγορία ;


«Όπως γνωρίζεται έγινε συχώνευση ο σύλλογος των Ταύρων με αυτόν της Δόξας Κορδελιού. Αυτό είναι ότι καλύτερο και για τις δύο ομάδες, αλλά και για το Κορδελιό, κάτι έπρεπε να γίνει και γρήγορα. Η πράξη αυτή, βοηθάει ώστε η ομάδα να γίνει πιο δυνατή και να κοιτάξει την άνοδο!».


Πώς θα ονομάζεται του χρόνου η ομάδα Ταύροι ή Δόξα ;

«Αυτό δεν το γνωρίζω. Λογικά Νέοι Κορδελιού, απ’ ότι άκουσα!»


Εσύ θα ήθελες να παραμείνεις σε αυτήν τη νέα ομάδα που πάει να χτιστεί ;

«Εγώ από τη Δευτέρα είμαι εκτός ομάδας. Ο στόχος των Ταύρων ήταν αν βγάλει κάποιο παίχτη και να το στείλει στην ομάδα του Οδυσσέα Κορδελιού. Αυτό το έκανε με την περίπτωση μου. Δεν είχαν κάτι άλλο να μου δώσουν».


Είσαι ικανοποιημένος από τη συνεργασία σου με την ομάδα των Ταύρων ;

«Αν και περίμενα να «πάρω» περισσότερα παιχνίδια, πιστεύω ότι πήγαμε αρκετά καλά».


Η συνεργασία σου με τον προπονητή της ομάδας ήταν καλή ;

«Ο προπονητής ήταν αυτός που με στήριξε περισσότερο απ’ όλους και με βοήθησε να κάνω πράγματα. Ποτέ δεν ήμουν τόσο καλά με κάποιον άλλον προπονητή».


Από την επόμενη σαιζόν θα αγωνίζεσαι στον Οδυσσέα, η ομάδα ''πήρε'' την άνοδο στη Football League 2. Πιστεύεις πώς θα πάρεις ευκαιρίες ώστε να αποδείξεις αυτά που αξίζεις ;

«Στόχος μου είναι ν’ ανήκω στην ομάδα του Κορδελιού και να πάω σε κάποια ομάδα ως δανεικός για να πάρω παιχνίδια στα πόδια μου. Σίγουρα είναι και μία μεγάλη ευκαιρία, αν παραμείνω στον Οδυσσέα, να δουλέψω σκληρά και ίσως μου δοθεί η ευκαιρία ν’ αγωνιστώ και τη νέα περίοδο».


Εσύ, ως Ραφαήλ Παυλίδης, πιστεύεις πώς αξίζεις μία θέση στο ρόστερ του Οδυσσέα ;

«Πιστεύω ότι έχω όλα τα προσόντα, ώστε να είμαι στην ομάδα του Οδυσσέα και θα συνεχίσω να δουλεύω. Το μόνο που μου λείπει, πιστεύω, είναι τα παιχνίδια».


Αν σου πρότειναν οι διοικούντες του Οδυσσέα να παραμείνεις στην ομάδα, θα αποδεχόσουν την πρόταση ;

«Ακόμα δεν έχω αποφασίσει. Είναι σίγουρα μεγάλη ευκαιρία και τιμή μου να είμαι την επόμενη αγωνιστική περίοδο στο ρόστερ του συλλόγου. Ειδικά τώρα, που είναι στις επαγγελματικές κατηγορίες μετά από πολλά χρόνια».


Άξιζε ο Οδυσσέας την άνοδο στη Football League 2 ;

«Από την πρώτη στιγμή, η ομάδα ξεχώρισε και έδειξε ότι είναι το φαβορί. Είχε πολύ καλύτερο υλικό από τις άλλες ομάδες, και δίκαια ήρθε η άνοδος».


Στη μέχρι τώρα ιστορία σου στο χώρο του ποδοσφαίρου, είχες ποτέ κάποια διένεξη με κάποιον προπονητή σου ή συμπαίκτη σου ;

«Όχι, πάντα σεβόμουν τις απόψεις του προπονητή και τις άκουγα. Ας ήταν και αντίθετες με τη γνώμη μου. Με συμπαίκτες είχα κάποιες φορές, αλλά ήταν μέσα στην ένταση του αγώνα, έπειτα έξω από το γήπεδο είσαι πάλι φίλος. Αν και έχω λίγα χρόνια μέσα στο ποδόσφαιρο, μέχρι στιγμής δεν έχω δώσει γενικά δικαιώματα»


Λίγα λόγια για τον προπονητή σου στον Οδυσσέα, Βασίλη Αντωνιάδη ;

«Τον κύριο Αντωνιάδη το σέβομαι απόλυτα, πιστεύω πως είναι πολυτέλεια για τον Οδυσσέα, που έχει έναν τόσο σοβαρό, έμπειρο και καταξιωμένο προπονητή. Αν και έχω δουλέψει λίγο μαζί του, βοηθάει πολύ τα νεαρά παιδιά και δίνει πάντα τον καλύτερο εαυτό του στις προπονήσεις».


Την επόμενη χρονιά θα αγωνίζεσαι στην Ε.Π.Σ.Μ. ή στη Football League 2 ;

«Ποτέ δε ξέρεις. Είναι, πάντως, τελείως διαφορετικά πρωταθλήματα. Όπως είπα, ακόμη, δεν έχω μιλήσει με τη διοίκηση και δεν έχουμε αποφασίσει ποια θα είναι η καλύτερη λύση για το μέλλον μου».


Είσαι έτοιμος για το μεγάλο βήμα ;

«Η αλήθεια είναι ότι δε βιάζομαι. Ηλικιακά, είμαι πολύ μικρός για τη θέση που αγωνίζομαι».


Είσαι ευχαριστημένος με τον τρόπο που σου έχει φερθεί η διοίκηση ;

«Απόλυτα. Ήταν σε όλα κύριοι και νοιάζονται για το καλό του ποδοσφαιριστή. έχω συναντήσει διοικήσεις που κοιτούσαν μόνον το συμφέρον τους. Κακώς σε αυτές τις κατηγορίες, τουλάχιστον, θα έπρεπε να κοιτάνε το καλό του παίχτη και ειδικά του νέου».


Ο ανταγωνισμός στην Ε.Π.Σ.Μ. και στη Δ' Εθνική είναι παρόμοιος;

«Παντού υπάρχει ανταγωνισμός. Σίγουρα όσο πιο ψηλά τόσο πιο καλά και πιο δύσκολα. Είναι καλό να υπάρχει ανταγωνισμός, πάντα σε βοηθάει, και στη Δ΄Εθνική, υπάρχει πολύ μεγάλος».


Τι προσόντα πρέπει να έχει ένας εκκολαπτόμενος τερματοφύλακας ώστε να κάνει καριέρα ;

«Η θέση του τερματοφύλακα είναι ξεχωριστή και πολύ δύσκολη. Εκτός από το ταλέντο και τα προσόντα πρέπει να έχεις και τύχη και τόλμη μα πάνω απ’ όλα υπομονή και να δουλεύεις καθημερινά, να μην έχεις ταβάνι!».


Υπάρχει περίπτωση ο Οδυσσέας την επόμενη χρονιά να πάρει την άνοδο για τα σαλόνια της Football League ;

«Στόχος του Οδυσσέα είναι να μείνει στην κατηγορία. Είναι κάτι διαφορετικό, μετά από πολλά χρόνια υπάρχουν δυσκολίες, με προσθήκες και με πολλά παιδιά από την περυσινή ομάδα, ίσως γίνει η έκπληξη. Ποτέ δε ξέρεις στο ποδόσφαιρο».



Επίσης σχολίασε: «Είναι πολύ ωραίο ν’ ασχολούνται και ν’ αναδεικνύουν το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο που όλα από αυτό ξεκινάνε».

1 σχόλιο:

  1. prepei na anadeiknuontai neoi paixtes kai na pairnoun paixnidia!sugxaritiria gia tin sobarotita ton apantiseon enos 19xronou..
    kali epityxia

    ΑπάντησηΔιαγραφή