Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

Οργανωμένο σχέδιο


Την λαϊκή ρήση που λέει: εκεί που μας χρωστούσαν μας πήραν και το βόδι!!!!!!!!!! Με κάλεσαν σε απολογία, για το παιχνίδι με την Ανάληψη (και τον έφορο) γιατί λέει τους προπηλακίσαμε!!!!! Αφού κατεκύρωσε το γκολ, εμείς γιατί να τους προπηλακίσουμε; Υπάρχει οργανωμένο σχέδιο, είμαι πεπεισμένος μετά και το χθεσινό παιχνίδι με το Κρυονέρι 1-1, ένας διαιτητής εχθρικότατος από το 1ο λεπτό (100-0) εκατό-μηδέν έπαιζε, σήμερα να κερδίσαμε 5-1….. Είμαι πεπεισμένος ότι υπάρχει οργανωμένο και από τα εξής επιπλέον γεγονότα: Ο διαιτητής Ζαχαριάδης μου στέλνει απειλές με παίκτη να μου τις μεταφέρει( είναι συνάδελφοι στον Δήμο Ωραιοκάστρου) ο διαιτητής Μαστάκας επίσης απειλές με τον Άρη Οικονομιδη και τον Αινάλη διαιτητή προχθές που είπε σ’ άλλον παίκτη μου: Τον προπονητή σας τον Διακάκη τον έχουμε στην μπούκα!!!!!! Αν αυτό λέγεται ποδόσφαιρο να το χαίρονται οι της Ένωσης!!!! Να τους πείτε ότι ο βρεγμένος τη βροχή δεν τι φοβάται!!!!!

 

1 σχόλιο:

  1. Μανώλη ειμαστε μαζι σου και το ξερεις... Ειμαστε περιφανος που συνεργαστηκα μαζι σου και θα εχω να το λεω για πολλα χρονια ακομα... Εισαι φοβερος προπονητης και πανω απ΄ολα ανθρωπος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή